Klantenservice Tele 2

▷ Contact met Tele2 Klantenservice | 0900-0700

Ben jij klant bij Tele2? Dan kan het natuurlijk maar zo zijn dat jij eens een keer contact wilt hebben met de klantenservice van Tele 2. Dit telecombedrijf biedt diverse soorten diensten en producten aan waar jij gebruik van kunt maken. Zo kun je bij hen abonnementen afsluiten voor internet, televisie en telefonie, maar ook voor mobiele telefonie ben je bij hen aan het juiste adres. Uiteraard probeert ieder bedrijf altijd zo goed mogelijk haar best te doen met het versturen van rekeningen, maar toch kan er een keer iets fout gaan waardoor jij een verkeerd bedrag op jouw factuur ziet staan. De klantenservice van Tele 2 kan jou meestal snel helpen met dergelijke problemen en ervoor zorgen dat het snel weer opgelost is. Ook kan het gebeuren dat jij een vraag hebt over het contract dat jij hebt of misschien wil jij een ander contract bij hen afsluiten, bijvoorbeeld een grotere bundel voor je mobiel. Heb jij te maken met een storing, waardoor je niet kunt bellen, internetten of televisie kijken? Ook dan is het verstandig om gewoon even hen te contacteren. Op die manier kunnen de medewerkers van de klantenservice bij Tele 2 zo snel mogelijk ervoor zorgen dat alles weer naar behoren werkt.

Verschillende opties bij klantenservice Tele 2

Natuurlijk kan het ook zo zijn dat je nog geen klant bij dit telecombedrijf bent, maar dat je dit misschien wel zou willen worden. De klantenservice van Tele 2 kan jou dan meer duidelijkheid verschaffen over de verschillende opties die zij jou kunnen bieden, van enkelvoudige abonnementen voor één dienst of product, tot alles-in-één pakketten. Wat is voor jou nu de voordeligste optie, wat past het best bij jou? Zij helpen jou graag dit uit te zoeken. Wil jij de klantenservice van Tele 2 contacteren, dan kan dit op verschillende manieren. Zo kun je bijvoorbeeld eerst eens op hun website kijken naar de sectie met veelgestelde vragen, daar vind je in verschillende gevallen al goede antwoorden. Ook is het een optie om hen een bericht te sturen, bijvoorbeeld via de virtuele chat. Daarnaast bestaat er ook een forum waar jij je vraag op kunt plaatsen en daar kunnen anderen dan op reageren. Soms heb je op deze manier sneller een antwoord op jouw vragen, vooral buiten de werkuren van de medewerkers van de klantenservice van Tele 2. En ook sociale media kunnen soms uitkomst bieden, ook daar kun je een bericht achterlaten.

Uitgeschreven keuzemenu

Er zijn dus echt veel verschillende manieren om de helpdesk te bereiken, maar natuurlijk kun je ook bellen met de medewerkers van de klantenservice bij Tele 2. Een voordeel hiervan is dat je meteen een medewerker te spreken krijgt en dat je op die manier gemakkelijker in overleg kunt treden. Het kan dan eenvoudiger zijn om jouw probleem, vraag of klacht uit te leggen en je krijgt direct een antwoord. Een nadeel van bellen is echter wel dat je altijd eerst een keuzemenu moet doorlopen en dat is bij de klantenservice bij Tele 2 niet anders. Het maken van jouw keus uit de verschillende opties die je dan krijgt, kan best lastig zijn. Maar met de hulp van de site van DeKlantenservice.nl wordt dit echt een stuk eenvoudiger. Zij hebben namelijk het keuzemenu helemaal uitgeschreven. Zo kun je bij hen zien dat je uit verschillende telefoonnummers kunt kiezen, zij hebben aparte nummers voor:

  • mensen die klant willen worden
  • het blokkeren van een simkaart
  • andere vragen aan de helpdesk
  • Lees meer..